TISDAG

HEJSAN

Nyss hemkommen från teatern är jag. Det var riktigt roligt där. Det var allt fårn akrobatik till slavande. Men det var roligt. Jag hoppas verkligen att det blir något bra som vi kan visa upp den där dagen då det är teaterfestival.

JO , vet ni vad som hände idag. Jo linnetn slängde min skåpnyckel i en papperskorg . Nu kan man ju tänka sig att det var en liten tom papperskorg , men självklart var inte fallet så. Nej , detta var en stor , välfylld papperskorg och nyckeln hamnade såklart på botten. Men jag ska ge igen , imorgon ska hon nämligen vara min slav eftersom att hon förlorade ett vad. Hehe


mmm,, jag vart sugen på julgodis nu


KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0