Tisdag

Idag är det tisdag tror jag.
Idag skulle man kunna tro att jag vore trött pga av spel lanet hemma hos elsa igår. Men så är det inte. Jag är pigg.Det var iallafall kul på spel lanet . Trots att jag råkade sllå sönder en lampa. Förlåt.

Idag så har det varit någon form av släkt middag här. Mat, efterätt,julgodis och spel. Jag och mamma var på lag och jag lovar att det aldrig gått så dåligt för mig i ett spel förut.
Annars så har jag skruvat ihop en lampa . Japp. Klurigt var det . Men nu står den här i min bokhylla och lyser.

Imorgon ska jag tvärrans på stan. Sen ska jag packa... man hinner inte äns packa upp förrän man ska bport igen. Men den här gången hoppas jag av hela mitt hjärta att det bara blir typ två dagar som viär borta. Det räcker. Jag vill ha jullov och vara med mina vänner .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0