Nu far jag ,, snart

Hej hej . De senaste dagarna har varit lite hektiska.Så jag har helt enkletl inte hunnit blogga. Fast nu så.

Idag har jag vart på stan , handlat de sista julklapparna. Träffade mich , jos och marcus där. Sen for jag med min familj till mormor och morfar och åt. Gav dem julklappar och fick julklappar. Sen for vi hem , jag slog in alla mina julklappar. Och sen skrämde mamma mig och det slutatde med att jag vart i shocktillstånd och grät. Hehe...
packat har jag också gjort. För imorrgon så far vi ju till stockholm. Nice.


En bild från julshowen.
michelle linnea elsa jag sanna

Imorgon kl 7.00 blir det att stiga upp. Sen far vi vid 8.00. Då blir det att sitta i bilen hela dagen och se på film. Har laddat upp med en hel sesong av FAME så det blir bra.
Jag kommer hem på söndag. Hah

God Jul , säger jag nu ifall jag inte kan blogga i sthlm.

/SANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0