Annandag

Tjenare

Ikvälll är det sista kvällen här i sthlm, känns lite tråkigt men samtidigt så längtar jag hem till min egna varma säng ( luftmadrassen jag sover på här är jättskön men hur kall som hälst !!!!).

På julafton så kom alla hit till stefans lägenhet. Det var min familj, stefan , Linda , Erik , Maricia, Kricke , Johanna, Farmor, Farfar,Doris, stickan och mona. Samanlagt 17 pers.
Vi fikade, såg på Kalle Anka. Sedan vart det julmat. Det är gott. Godast på julbordet måste nog vara gravadlax. Super mumsigt.
Efter det kom tomten. Paketen öppnades. Jag fick bland annat en ny mobil , parfym, pengar , film , presentkort och kläder.
Julaftonen avsludades med ett Ice Age maraton. 1:an 2:an och 3:an.

Igår var vi till Västerår och åt hos farmors syster Gunvor och hennes man Henry. Där var också pappas Kusin Erika med sin man Dogulas.

Idag så har vi varit på Oscarsteatern och sätt Benjamin Wahlgren och Markoolio i "Rasmus på Luffen ". Den var bra. De var jätte duktiga. Det varkul.


Nu ska jag avsluta denna dag med att kolla på min favvoritfilm " GREASE ".

/ SANNNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0