all denna snö gör mig arg

Ursch vad jag är arg. Jag är arg på det där fenomenet som blir när regn fryser. Det kallas snö och jag hatar det.JAg förstår inte ens varför snön finns. Den är bara ivägen, den har fått för sig att den måste vara prescis där jag vill gå/cykla. Vad är det för bra med snö , vf finns snö ? VAD GÖR SNÖN FÖR BRA HÄR I VÄRDEN ? Det kan man undra, jag kommer inte på något svar.
 Idag var det så kallt , så kallt. Mina kinder frös ihjäl. Och mina ben. Mina fötter var det ända som var varmt, tack vare uggsen.

Skolan idag flöt på. Gjorde klart lite So, fikade på tyskan och hade lite No.
Det var sista vanliga skoldagen idag. Jag har haft min sista lektion innan jul. Imorgon så är det sovmorgon , bad och sen får vi våra betyg. Det känns sådär, jag vet inte ens om jag vill ha dem. Eller jag vet nästan vad jag får.
Och på kvällen är det julshowen.


jag vill ha sommar och värme och sol och ingen snö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0