8/12

Hejsan

Skola var det idag. Detvar inte någe vidare intressant eller speciellt ovanligt förutom att jag cyklade till skolan med en annan cykel än vad jag brukar. Fast det v ar ju inte så intressant.
Efter skolan så hade vi kompledigt. Då for jag , elsa och linnet in till stan. Vi provade kläder och skor.

Sen när jag skulle hämta Veran på dagis så var inte det så kul. Hon var tung och blöt och skulle sitta på sparken. Och så hade vi en bob också som vi knöt fast i sparken. Två väskor  som jag fick bära och dessutom så hade all snö tinat bort så det var bara slaskigt och värdens sämsta före. Men Vera var glad, och det var tur.

Kommentarer
Postat av: Agnes

sv. Haha! Nice, det skadar ju ingen så varöfr inte? :)

2009-12-09 @ 16:56:05
URL: http://himlenaroskyldig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0