23 dec

Hejsan hoppsan

Idag så jar vi varit på slottet och  varit på något ställe där man kunde se kungars uppstoppade hästar.Även han den där kungen som blev skjuten under en maskerad( gustav den trejde eller något) hans kläder iallafall som han hade på sig då han blev skjuten var där i en monter. Ganska fränt men jag fattar inte riktigt hur någon har orkat spara dem. Jaja,,

Sen efter det for vi och åt på mcdonalds. Sen for vi tillbaka hit till lägenheten och då somnade jag. Annars så har vi bara fixat till här inför julafton. Jag och Veran har lagt alla julklapparna under granen och det fanns flera stycken till mig. Jag har ingen aning om vad som är i .Det är ganska ovanligt eftersom jag brukar vara ganska bra på att gissa,, men icket i år.

Ikväll kommer folket. Kricke o Johanna, Farmor och Farfar och Linda Erik , Marran och Jonte. Spännande med så mke människor i denhär lägenheten. Vi blir typ 17 pers ( och jag som trodde att vi skulle vara 25,, hur räknade jag då ?).


hahah julgranen som stefan har är lika liten som våran. För att alla julklappar ska rymmas så står den på en kartong.


spännande...


God Jul

/ sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0